Τι κερδίζεις με ένα κλικ

31 Οκτ 2007

Οι εκπλήξεις και τα «διλήμματα» εκεί… όπου και ο βασιλιάς πάει μόνος του!


Εξίσωση για… δυνατούς λύτες!

Οι εκπλήξεις και τα «διλήμματα» εκεί… όπου και ο βασιλιάς πάει μόνος του!



«Δυο πόρτες έχει η ζωή» ενίοτε δε, και τα WC των καταστημάτων. Όσο πιο trendy και οπαδός του προχωρημένου design το μαγαζί, τόσο αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας να ξεχωρίσεις ποια πόρτα πρέπει να διαβείς την «κρίσιμη ώρα»! Και η λειτουργία του πεπτικού και ουροποιητικού συστήματος είναι τέτοια, που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για λύση εξισώσεων και φυλλομέτρημα ειδικού λεξικού να μάθεις ποιο σήμα συμβολίζει το αντρικό και ποιο το γυναικείο φύλο στα ….σουαχίλι!
Και μιλάω ως παθών…. Την Τετάρτη βρίσκομαι σε πολύ… «προχώ» μαγαζί στο Γκάζι και πίνω πράσινο τσάι γιατί οδηγούσα. Τυχαία όμως το δίνουν στις δίαιτες, σκέφτηκα εκ των υστέρων. Μόλις που προλάβαινα…! Κοίταξα τριγύρω και εντόπισα το σχετικό σήμα. Κατέβηκα δύο – δύο τα σκαλιά, ώσπου βρέθηκα μπροστά σε δύο πόρτες που φιλοξενούσαν από ένα σύμβολο, που υποτίθεται πως ερμηνεύοντας το θα καταλάβαινες πού πρέπει να κατευθυνθείς αναλόγως με τι ήσουν: αγοράκι ή κοριτσάκι. Εδώ σε θέλω κάβουρα … σκέφτηκα. Όμως, βρισκόμενος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεση μου. Η ζωή ανήκει στους τολμηρούς είπα και μπήκα σε μία από αυτές… Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο συγκεκριμένο χώρο, σκεφτόμουν σχεδόν εμμονικά ότι θα έχω κάνει λάθος και βγαίνοντας θα αντίκριζα κάποια κοπέλα να με κοιτάει περίεργα και να σκουντάει τη φίλη της με πονηρό γελάκι…Ευτυχώς η τύχη ήταν μαζί μου, έκανα καλό «deal με τον τραπεζίτη»! Όμως, κλείνοντας την πόρτα με το –ανεξήγητο για τους υπόλοιπους πελάτες- χαμόγελο της επιτυχίας σκεφτόμουνα άγχος και για αυτό;
Πού είναι οι ωραίες εποχές, όταν μία μικρή ταμπέλα με ασημί γράμματα σε μαύρο φόντο όριζε σαφώς και ευδιακρίτως τις ανδρικές από τις γυναικείες τουαλέτες. Πλέον με το design να συσφίγγει τις σχέσεις του με την σύγχρονη αισθητική café, bar, εστιατόρια επιλέγουν διάφορους, όλο και πιο… μοντέρνους και περίεργους τρόπους για να μας γνωστοποιήσουν προς ποια τουαλέτα πρέπει να κατευθυνθούμε αναλόγως του φύλου μας. Μοιάζει πια περισσότερο με ιδιότυπο ανταγωνισμό πρωτοτυπίας… ανάμεσα στα καταστήματα. Ένα ανδρικό ή ένα γυναικείο παπούτσι, μία κούκλα και ένας κούκλος, ένα μουστάκι ή τα γυναικεία χείλη, μια ζωγραφιά στην πόρτα, αποτελούν μερικές μόνο από τις επινοήσεις….. Βέβαια αρκετές φορές φτάνουν και στην υπερβολή, επιλέγοντας ακραίες λύσεις που… διασκεδάζουν τον πελάτη που δεν έχει πιει πολλά υγρά, αλλά φέρνουν σε αμηχανία όποιον χρειάζεται την τουαλέτα όχι για να την κρίνει για την αισθητική και την καινοτομία της, αλλά για να τη χρησιμοποιήσει για πρακτικούς λόγους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ti malakies einai ayta re me ti kathetai kai asxolite o kosmos